M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
duminică, aprilie 06, 2008

Ahahahah :))) Ce face manelistu in pana de idei :)

A trimis cineva un mess pe YM cu un link ce ducea la:

Cand am vazut ma apucat un ras :))=)) ahahaha eu si acuma daca il mai vad odata mor incet :)), deci despre acest copil a fost un material la Povestiri de Noapte pe Acasa TV si eu l-am vazut, cred ca Cabral s-a speriat ca apar romii la el in emisiune :)) si nu a prezentat emisiunea in aceea seara. Eu stiam ca Antena 1 e post manelistic :)) dar n-am crezut in stare ca si cei de la Acasa TV respectiv Media Pro Pictures vor face asa ceva ... dar in fine, ala care cand nu stiu cum il cheama si nici nu ma intereseaza are ceva voce nu zic dar nu e genul meu, daca il pun sa calculeze MINTAL 5x5 zice ca e 3 si :)) ....
Concluzia : Sloganul Parazitii - Mesaj pentru Europa !!!
Mesaj pentru Europa cred ca ne confundati noi nu suntem TIGANI suntem ROMANI TIGANIZATI !!!
F*t**e rasa lor ca de unde o aparut pe pamant !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu