M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
marți, aprilie 29, 2008

Cand eram disperat de Counter-Strike

Intr-o vreme eram disperat de CS jucam ore intregi, imi petreceam vremea in fata calculatorului cu ochii beliti in CS peste 8 ore. Devenise ca un drog, nu te puteai despartii de el, mi-am bagat CS-ul si pe telefon jucam si la scoala in pauze, era foarte rau, nu mai ieseam afara cu prietenii nici in oras stateam si butonam ca prostu`. Ce era mai rau era ca ii convingeam pe multi sa se apuce de joc ca e "super". Acum sa va spun sincer daca joc 2 ore pe saptamana e bine. Imi pare rau pentru cei care inca mai joaca din greu CS cate 4-5 ore pe zii, sincer sa fiu jocu` ala te ajuta la ceva ? poti trai din asa ceva ? RASPUNSUL este NU ! Dar vreau sa ma laud si eu cu ceva de atunci cand jucam CS calumea, uitati-va la filmu de mai jos (atunci jucam cu Nick-ul pr1nT screeN acum joc cu iNspiratiON )

ce ziceti ? si atuncea cautam clan :))

1 comentarii:

EmolithiC spunea...

sincer mi'a placut ;)) joci / jucai destul de bine :D

Trimiteți un comentariu