M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
sâmbătă, mai 03, 2008

De la caterinca la razboi !

Cred ca ati observat ca pentru o zii eu nu prea am scris deoarece am fost plecat. Am scris asa la caterinca cred ca ati vazut si voi deasupra unitatii Adsense fie-ti mila si da un click mai jos ! Dar Ahilosu a observat si a inceput sa scrie pe blogu` lui ca ce il enerveaza astazi, ce il enerveaza este blogul meu, de ce ? pentru ca am scris chestia aia la caterinca si el nu s-a prins. In fine oricum cine da click pe reclame de genu: "Marirea penisului" "Cresterea orgasmului" "Rase de cai" "De ce exista Dumnezeu" sau chestii de astea, cina da click ? nimeni. Ahilosu sa enrvat dupa cum vad ca a scris despre mine pe blogul lui, m-a facut idiot, sarac si ca, caut bloguri in Trafic.ro care au trafic mare sa facem LinkExchange, scuze daca nu vezi Ahilosule dar am doi parteneri Pe Cabral si pe Blogatu` si nu au trafic foarte mare si nu am facut link exchange ca sa imi maresc traficul ! Si apropo eu nu imi duc traiul din banii veniti din Blog ca nu fac bani cu Blogu imi fac banii tot din Adsense dar de pe alte ste-uri ! Nu am vrut sa fiu rau sau sa ma cert am vrut sa fiu la obiect cu acest post !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu