M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
marți, mai 13, 2008

Greseli la Teza :))


LIZIBILITATE = ? nu e vizibilitate ? sau ce inseamna ca nu inteleg !
Speriat, am inceput sa citesc partea a doua a tezei, deoarece acolo era punctaj mare si citesc pe ce da nota: lalala blabla bla si in final se acorda 2 puncte pentru LIZIBILITATEA textului ! Deci sa fim seriosi, o mica greseala dar... se plang ca noi gresim dar ei ce fac ? Lizibilitate la ei ce inseamna ca eu cred ca era Vizibilitate :| !
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

3 comentarii:

Anonim spunea...

http://dexonline.ro/search.php?cuv=LIZ%C3%8DBIL


eu zic sa lasi messenger-ul si hi5-ul si sa mai dai pe la scoala...parerea mea.

admin spunea...

frate... dau la scoala in fiecare zii, dar de acest termen nu am auzit... am intrebat si profesorii si au spus ca e greseala !

Anonim spunea...

Ce terminat....Du-te ma si invata si lasa prostiile de pe net...

Trimiteți un comentariu