M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
luni, mai 05, 2008

PD-L campanie Eloctorala !

Ieri, o vreme frumoasa dar dintr-o data devenid urata cu o ploaie rece (ca gheata :)) cu adevarat) ne-am adapostit sub un copac cu coroana mare unde pic de apa nu ajungea. Si dintr-o data a inceput sa se auda ceva, niste sunete tari in lant parca ar fi fost un accident unde au fost implicate mai multe masini, se auzea foarte tare. Am fugit toti sa vedem ce se intampla toti stateau gura casca inclusiv si eu :D, ce sa fie Accident ? neee mai incercati, sa fie niste drifturi ? pe aproape, sa fie motociclete ? da si mai ce ? sa fie si masini tunning ? Da !!! Deci era o campanie electorala erau vreo 25 - 30 de Motociclete (ce faine erau) si peste 50 de masinute care tot s-au strans. Toti fluturau steaguri cu PD-L.  Pana la urma n-am reusit sa fac poza ca n-am avut nimic la mine de pozat :((. Dar daca gasesc pe cineva care are poze sau vide-uri le pun pe blog !
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu