M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
marți, iulie 29, 2008

Imnul Cocalarilor versiunea a II-a ! Scris de je

După ce am scris primul IMN al COCALARILOR... l-am scris şi pe-al doilea !

În versurile astea scriu despre tine
Şi cred că-ţi va fi ruşine !
Eşti un cocalar mic şi prost
Ai o faţă de libidinos
Când vorbesc despre tine
Voma îmi vine.
Ce îţi trece prin prostie
Când scrii pe-o poză o poezie,
Când te vede cineva
Doar de tine s-ar lua.
Ai un look mişto de tot
Eşti cireaşa de pe tort
Mirosind puţin a hoit.
Scuze că mă iau de tine
Dar cred că... îţi va fi ruşine !

Refren:

Eşti un cocalar cam prost...
Eşti şi libidinos...
Când vorbesc despre tine...
Voma îmi vine

Cum îţi place banii
Te dai cu Armani,
Cum eşti cam bleguţ
Îţi spun că eşti şi prostuţ
De aceea îmi permit să îţi spun ceva:
"JOS FREZA... tralalalalaa".
Când Guţă-ţi cântă
Prostia-ţi este blândă,
Când intri pe mess
Ai IGNORE intens.
Foaie verde pătlăgea
Cred ca-ţi pute PROSTIA !

Autor: http://mihaik93.blogspot.com

Ce părere aveţi ?
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

1 comentarii:

Unknown spunea...

Esti intradevar un poet.

Trimiteți un comentariu