M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
joi, iulie 31, 2008

Trezit pe ritmuri de manele

Mi-a fost "dor" să mă trezesc pe ritmuri manelistice, ceva de genu fără număr şi elte tâmpenii fără număr. Sunt câţiva vecini care de dimineaţă ascultă manele la maxim. Băi "intelectualilor" ascultaţi dracu mai încet sau în căşti, nu deranjaţi pe toţi cu Niculai Guţă că nu toată lumea ascultă acest gen. Vă dedic ceva special, vouă cititori fideli ai acestui blog, cred că au pus maneaua asta de 20 de ori, nu ştiu cine-o cântă cu nu m-am interesat, dar are un refren căruia îi dai note de 2 fără număr "Vrea gagica mea la mare, că e albă pe picioare" :)) !!!
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

2 comentarii:

Anonim spunea...

si eu urasc manelele si stiu melodia am vazuto pe un site din gres !!

Unknown spunea...

a si sunt naspha maneelele

Trimiteți un comentariu