M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
Cand am zis că vreau să-mi fac un blog mi-am dat seama că există mai multe variante. Prima dată mi-am făcut blogul pe Wordpress, dar mi-am dat seama că pentru început e mai greu, apoi am trecut la platforma Blogspot, pe care am şi rămas. Înainte Blogspotul, avea doar câteva unelte, iar acum de ceva vreme a început să îşi dezvolte opţiunile, în ce sens, adică au creat foarte multe facilităţi, după părerea mea în acest moment Blogspotul este mult mai bun faţă de Wordpress. După cum aţi văzut şi voi în ultimele două zile am făcut schimbări majore la blog, am schimbat thema, această thema fiind mult mai uşoară de administrat şi nu are bug-uri. Dacă aveţi câteva cunoştinţe de HTML puteţi face foarte multe lucruri prin thema dvs. Pe Blogspot faţă de Wordpress instalarea themei este foarte uşoară fiind nevoie doar de câteva click-uri. Dacă doriţi să vă faceţi un blog, pentru început alegeţi Blogspot, iar în timp dacă nu sunteţi satisfăcuţi de serviciile oferite de ei, treceţi pe Wordpress. Spor la Blogăit !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu