M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
marți, septembrie 09, 2008

Vine sfarsitul lumii sau nu ?

Mâine aflam dacă murim sau nu, eu sper să nu, dar... cine ştie. Multi tot au zis că în anul 2000 va fi Apocalipsa, uite ca nu a fost. Eu m-am pregătit pentru acest sfârşit atât fizic cât şi spiritual. Fizic în ce fel, adică am dormit ca un bou până la ora 11, am macat, am baut, m-am jucat hns (Counter-Strike Hide-n-seek), am fost la cumpărături de cornuri cu ciocolată şi suc Fanta de Struguri (ca na, sa îmi satisfac pofta), am scris pe blog, am ras deci sunt bucuros, spiritual m-am pregatit şi nu prea, trebuie sa îmi zic rugăciunile. Şi cum dracu să mor aşa de tânăr ? cum sa îmi las viaţa în mâna unor oameni care fac asta:
 
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

1 comentarii:

Anonim spunea...

eu nu inteleg ceva....nu ar trebuie sa aiba aprobare de la toate tarile....fac astea 20 de tari tot ce vor?...si dupa ce gresesc...vai am gresit un + la calcul. O mica eroare...

Trimiteți un comentariu