M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
marți, noiembrie 18, 2008

Cum se crează un player .swf ?

Vreau să-mi creez propriul meu player pentru filmuleţele cu extensia .swf . Un exemplu ar fi, player-ul de la site-ul Realitatea.net, m-ar interesa să am un player care să conţină undeva în stânga sus un Logo şi după ce se termină video-ul să apară ca un fel de playlist ca la Youtube/Trilulilu cu video-uri recente. Cine are habar şi vrea să mă ajute, îl rog să mă contacteze !
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

3 comentarii:

Pustiu spunea...

uite aici http://www.jeroenwijering.com/?page=wizard ai exemplu poati face foarte multe chestii cu el si e usor de configurat

PS : scoate cuvintele de verificare dela comentarii, e naspa

admin spunea...

Pustiulica, eu nu le pot scoate, aşa e de la blogspot, dacă ai tu o soluţie, e acceptată :)

Pustiu spunea...

ba se poate ca si eu le-am scos mergi la setari comentarii si ai ceva de genul arata cuvinte de verificare

Trimiteți un comentariu