M-am MUTAT pe: WWW.ZMENTA.RO
miercuri, noiembrie 19, 2008

Politia Romana si Limba... tot romana !


În timp ce mă uitam la televizor, am văzut la renumitele Ştiri de la ora 17:00 de pe Pro(S)Tv un reportaj din Satu Mare. În el era vorba de un copil de 6 ani care a căzut s-a ţinut de remorca unui tractor şi care după câteva secunde a căzut, lovindu-se la cap şi intrând în comă. La sfârşitul reportajului domn` Poliţai spune: ”Sora lui a strigat după el să se dea jos să nu i se întâmple ceva, dar DIN FERICIRE accidentul s-a produs. Apoi mă poliţai din FERICIRE s-o produs sau din NEFERICIRE, că se aude pă film că DIN FERICIRE. Amu` mă ţucuţ mustaţa şi cipilica (cascheta) nu trebuie să te emoţionezi în halu` ăsta mă.
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu